torsdag 26 april 2012

Familjen växer



































Åsså fick herr Citron en kompis till slut.

Har varit på balsam-för-själen stället, Slättarps Gård och insupit lycka och även en mega god ceasarsallad tillsammans med min minsta pojke, och kravet från hans sida var att vi skulle införskaffa en ny bebis när vi var där.

Så....välkommen mr Shark to the family!

Det är något speciellt med dom här små japanska lyckodockorna. Dom är bara så söta. Jag är rädd för att vi snart kommer ha en hel rad stående i köket. Eller nej, jag är inte rädd. Det gör inget. Dom är välkomna!

För övrigt är torsdagar min bästa dag! Ledig, bara jag och minstingen, betyder mys och ännu mer mys!

Lyssnar in mig på Frida Hyvönen, som jag ska gå och se nästa fredag. Massa bra låtar, ger er en av dom här:

Frida Hyvönen – Dirty Dancing

Härlig eftermiddag till er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar